Doelstellingen van een Stichting

Doelstellingen van een Stichting bepalen

Wanneer u een stichting wilt oprichten moet een u een stichtingsplan schrijven. Een belangrijk onderdeel van het stichtingsplan is een concreet beeld scheppen van de doelstellingen van uw stichting. Hier definieert u namelijk exact waar uw stichting zich mee zal gaan bezig houden. U doet er verstandig aan om hierover voldoende tijd na te denken en daarbij dan vooral naar de toekomst te kijken. U kunt nadenken over de vraag; als ik deze doelstelling ga volgen, welke gevolgen heeft dat voor de toekomst van mijn stichting? Dus schrijf een ideaalbeeld uit en probeer deze vervolgens te vertalen naar een concreet doelstellingsplan. Uw doelstellingen moeten voor de mensen een duidelijk beeld geven van hetgeen wat u wilt doen, is het een maatschappelijk doelstelling, heeft het een liefdadigheids gehalte of is er focus op een commercieel vlak? Dit soort vragen moet u kunnen beantwoorden met u goed geformuleerde doelstellingen plan. Ach primitive action given stands for the most important element in a buy custom essay standard set of actions